آخرین اخبار
کد مطلب: 80695
تکميل ظرفيت کنکور دکتري ۹۳ از ۲۰ مهرماه
تاریخ انتشار : 1393/06/25 16:31:42
نمایش : 1817
مشاورعالي سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اطلاعيه سازمان سنجش درباره اعلام ظرفيت پذيرش در کد رشته محل‌هاي جديد و تکميل ظرفيت برخي از کدرشته‌ محل‌هاي تحصيلي دانشگاه و موسسات آموزش عالي بر اساس نتيجه آزمون ورودي دوره دکتري (PHD) نيمه متمرکز ۹۳ از يکشنبه ۲۰ مهرماه روي سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
به گزارش سلام لردگان؛
حسين توکلي در گفت‌و‌گو با ايسنا، ادامه داد: همچنين اطلاعيه سازمان سنجش در مورد تکميل ظرفيت اين آزمون در پيک سنجش که روز دوشنبه ۲۱ مهرماه منتشر مي‌شود نيز قرار خواهد گرفت.

وي تاکيد کرد: کليه داوطلباني که در اين آزمون ثبت نام و شرکت کرده‌اند و در اعلام نتايج نهايي پذيرفته نشده‌اند مي‌توانند بر اساس ضوابط و شرايط مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون مذکور نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

در آزمون ورودي دوره دکتري (نيمه متمرکز) سال ۱۳۹۳ که در روز ۱۶ اسفندماه ۹۲ برگزار شد، تعداد ۲۴۰ هزار و ۳۹۱ نفر ثبت نام کردند که پس از برگزاري آزمون، نتيجه اوليه به صورت کارنامه تنظيم و در روز يکشنبه ۳۱ فروردين ماه ۹۳ روي سايت سازمان قرار گرفت. از تعداد حاضرين در آزمون، ۴۹ هزار و ۵۳۷ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند که از ميان آنها فهرست اسامي ۲۷ هزار و ۴۸۵ نفر براي مصاحبه معرفي شد. ظرفيت پذيرش ۱۲ هزار و ۲۷۱ نفر اعلام شده بود که در نهايت با توجه به تغييرات اعلامي از سوي دانشگاه‌ها، اسامي تعداد ۱۱ هزار و ۴۹۶ نفر پذيرفته شدگان در روز يکشنبه ۲۶ مردادماه اعلام شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس